De Vergulde Hand Aftershave Balsem

Inleiding

De Vergulde Hand is een van de weinige Nederlandse a-merken waarvan je een aftershave balsem van kunt krijgen, en dit is waarschijnlijk iets waar je nooit echt bij stil gestaan hebt? Dit is eerlijk gezegd niet zo heel vreemd, want buitenlandse merken zoals bijvoorbeeld Nivea zijn namelijk uitstekend ingeburgerd in Nederland.

De belangrijkste bestandsdelen van deze aftershave balsem zijn naast water, Coco Caprylate/Caprate ( Ester uit kokosvet ) en Glycerin welke gebruikt worden vanwege de vochtinbrengende eigenschappen. Daarnaast bevat deze aftershave balsem ook nog ontsmettend en wondgenezend bestandsdelen zoals Allantoïne en Panthenol, al heeft Panthenol ook vochtinbrengende eigenschappen.

Verpakking

De Vergulde Hand Aftershave Balsem word verkocht in een gele plastic tube met een inhoud van 100ml, en op de achterkant van deze verpakking vind je een korte uitleg over de werking van deze aftershave balsem.
De Vergulde Hand Aftershave Balsem

Er zit overigens wel een klein verschil in het design van het logo in vergelijking met De Vergulde Hand Scheerzeep, en dat verschil is dat de achtergrond kleur blauw is i.p.v geel en de tekstkleur geel is i.p.v. blauw.

Werking en geur

Persoonlijk vind ik de werking van De Vergulde Hand Aftershave Balsem erg goed, en naar mijn mening doet deze aftershave balsem precies wat het belooft te doen. Deze aftershave balsem trek namelijk snel in de huid, en daarnaast kalmeert en hydrateert het de huid en ondersteund het herstel van de huid.

De geur vind ik persoonlijk wel prettig ruiken en het is naar mijn mening echt een frisse mannelijke geur, maar in het begin moest ik wel erg aan de geur wennen omdat het eerlijk gezegd nogal een synthetisch geur is.

Overigens heeft deze aftershave balsem meer de consistentie van een crème dan een balsem, en dat verklaard ook waarom deze aftershave balsem in een plastic tube komt i.p.v. een glazen flesje.

Prijs en verkrijgbaarheid

De Vergulde Hand Aftershave Balsem heeft een adviesprijs van € 6,05 en word verkocht in de meeste drogisterijen en supermarkten, overigens verkoopt de webwinkel Voordeligscheren.nl deze aftershave balsem voor € 3,49.

Conclusie

De Vergulde Hand Aftershave Balsem heeft eerlijk gezegd al mijn verwachtingen overtroffen, want ik had niet verwacht dat de werking van deze aftershave balsem zeer goed zou zijn maar dat is het echt.

Naar mijn mening is dit dan ook ongetwijfeld het beste scheerproduct uit het assortiment van De Vergulde Hand, en daarnaast bied deze aftershave balsem ook nog een goede prijs-kwaliteitsverhouding aan.

Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.