Gladde Praatjes

Het is eerlijk gezegd best eenzaam in deze niche, want tot vandaag was ik de enige Nederlander met een scheerblog. Dat gaf mij uiteraard een monopolie positie, want ja tot nu toe was er gewoon geen andere Nederlandstalige scheerblog en ik heb dat persoonlijk wel altijd jammer gevonden.

Gladdepraatjes,nl

Gelukkig brengt de nieuwkomer Jean-Luc Laval hier verandering in want hij was al begonnen met zijn YouTube kanaal Gladde Praatjes, en vanaf nu heeft hij ook een scheerblog onder de gelijknamige naam Gladde Praatjes. Uiteraard ben ik hartstikke blij met de komst van Gladde Praatjes, en ik zal dus ook in-direct samen gaan werken met Jean-Luc Laval.


En eerlijk is eerlijk ik bak er gewoon niks van wat betreft het maken van YouTube video's, dus daar is Jean-Luc Laval in iedere geval een stuk beter in al heeft hij natuurlijk geen zachte G. Ik kijk dus naast zijn productreviews op zijn scheerblog ook uit naar de nieuwe video's op zijn YouTube kanaal, want er zijn momenteel gewoon zeer weinig informatieve Nederlandstalige scheervideo's op YouTube te vinden.

Overigens is Jean-Luc Laval ook lid van de Facebook Groep Scheren & Verzorging, en we hebben ook besloten om onze krachten te bundelen wat betreft de Facebook groep. Jean-Luc Laval wilde namelijk ook een discussie groep op Facebook op zetten, maar het leek ons beide beter om het bij een Nederlandstalige Facebook groep te houden. Gladde Praatjes heeft overigens ook een eigen Facebook pagina.



Share this:

CONVERSATION

2 reacties:

  1. Samenwerking is altijd beter dan baas boven baas willen zijn! Lay-out is lekker rustig zoals ik al zei op Twitter. Leest een stuk fijner zo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat vind ik zelf dus ook, maar helaas heb ik ookal het tegenovergestelde meegemaakt. Zo worden wij bloggers veelal geweerd van forums, omdat we gezien worden als concurrentie.

      Verwijderen

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.