Soapworld.eu Scheerzeep

Inleiding

Soapworld.eu is een zeepproducent welke zepen produceert voor derden en deze niet onder eigen naam verkoopt. Onder andere de scheerzeep van het huismerk van Barbershopclassics word geproduceerd door Soapworld.eu.

De scheerzeep van soapworld.eu kan in principe in elke kleur en geur en met eigen opdruk geproduceerd worden, en de minimale afname is 90 stuks.

Verpakking

De Soapworld.eu Scheerzeep komt in een klein handig bakje van blik met daarin de scheerzeep.


Soapworld.eu Scheerzeep


Persoonlijk vind ik de verpakking er redelijk luxe uit zien, en het lettertype van de opdruk vind ik best mooi uitzien.

Werking en geur

De werking van deze scheerzeep is helaas slecht, want het scheerschuim dat deze scheerzeep produceert kun je eigenlijk geen scheerschuim noemen vind ik en het schuimt ook nauwelijks.


Verder droogt het dunne laagje schuim wat deze scheerzeep produceert ook heel snel uit, en beschermd het de huid totaal niet en daardoor glijdt de krabber ook minder soepel over de huid. Omdat ik de schade aan mijn huid wou beperken, heb ik voor de tweede pass de Williams Scheercrème gebruikt.

De geur vind ik helaas ook niet zo bijzonder ruiken, en eigenlijk vind ik het als een gewone zeep ruiken.

Prijs en verkrijgbaarheid

Deze scheerzeep is te koop voor € 6,25 onder het huismerk van Barbershopclassics en is verkrijgbaar in drie verschillende geuren, namelijk citroen, lavendel en sandelhout.

Conclusie

Ik vind het persoonlijk best jammer dat de Soapworld.eu scheerzeep slecht werkt, vooral omdat er al zo'n klein aanbod is uit Nederlandse scheerzepen.

Ik hoop persoonlijk dat Soapworld.eu de formule van deze scheerzeep zal verbeteren, maar eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat de huidige scheerzeep eigenlijk een gewone zeep is.

Het enige positieve over deze scheerzeep is eigenlijk de luxe verpakking, maar voor de rest bied deze scheerzeep gewoon een slecht prijs-kwaliteitsverhouding.


Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.