Bloglovin

Al sinds het begin dat ik deze blog begonnen ben is het mogelijk om mijn blog via e-mail te volgen, echter ik zag bij collega bloggers van die Bloglovin buttons en raakte daar persoonlijk ook in geïnteresseerd.

Dus sinds vandaag is het ook mogelijk om mij blog via Bloglovin te volgen, en Bloglovin is in principe een gratis service om al je favoriete blogs te volgen, vergelijkbaar met RSS feeds maar dan in een modern digitaal jasje.

Android app Bloglovin

Met Bloglovin is het echt heel simpel om blogs te volgen, en dankzij de mobiele app van Bloglovin voor Android en iOS is het ook mogelijk om de blogposts vanuit de mobiele app te lezen en persoonlijk vind ik dit echt ideaal.

Blogs lezen in de Bloglovin app

Voor mij persoonlijk lijkt deze manier van het promoten van mijn blog ook wel handig, want ik hoef geen aparte handeling uit te voeren om te zorgen dat een nieuwe blogpost in de feed van Bloglovin komt. Ik hoop natuurlijk heel wat volgers via Bloglovin te krijgen, maar ik realiseer me ook dat mijn blog een niche blog is ;)

Mijn collega bloggers schrijven namelijk allemaal in het Engels, en in Nederland zijn het meestal vrouwen die over cosmetica producten schrijven.


Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.