Weggeefactie Kerstmis 2014

Inleiding

De kerstmis staat alweer voor de deur en het leek mij daarom een leuk idee om een weggeefactie te organiseren, waarbij ik een aantal scheerproducten weggeef welke ik afgelopen jaar mee teruggenomen heb uit het buitenland.

De prijs

De betreffende producten welke ik weggeef zijn de Pascale Menthol Scheercrème uit Tsjechië, de Proraso Groen Scheercrème uit Italië, en de Derby Citroen Scheercrème en Limoje Citroen Cologne uit Turkije.


Tevens geef ik ook De Vergulde Hand Aluin weg welke ik afgelopen gratis toegestuurd heb gekregen van De Vergulde Hand, en daarnaast geef ik nog een scheerkom van De Vergulde Hand weg welke naast de TV staat op de achtergrond.

Meedoen?

Meedoen is heel eenvoudig het enige wat je hier voor dient te doen is de Facebook pagina van Goedkoop-natscheren te liken, en het bijhorend Facebook bericht delen. De winnaar krijgt van mij persoonlijk bericht op uiterlijk 24 december 2014, en na de kerstmis zal hij of zij dan de prijs ontvangen hebben.


Share this:

CONVERSATION

2 reacties:

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.