Axe Black Eau De Toilette

Inleiding

Axe introduceert iedere jaar een nieuwe geur en dit jaar hebben ze Axe Black geïntroduceerd, en volgens Axe zou dit een subtiele en verfijnde geur is. De bijhorende slogan van deze nieuwe geur is ''Less is more'' wat in principe gewoon inhoudt dat Axe hun strategie aangepast heeft.



Want in deze nieuwe reclame word niet specifiek de nadruk gelegd op sexy schaars geklede vrouwen, maar juist gewoon een nette jonge dame. Verder zie je in de reclame rappers, artiesten en bankiers langs komen, en op het einde verschijnt dan die casual man die blijkbaar nog niet mijn weblog gevonden heeft.

Verpakking

In tegenstelling tot de andere Axe Eau De Toilette's word de Axe Black Eau De Toilette verkocht in een hele simpele verpakking, namelijk gewoon een geheel zwart doosje met daarop alleen de productnaam en merknaam.

Axe Black Eau De Toilette

Zoals ik al eerdere schreef in mijn vorige review over de Axe Gold Temptation Eau De Toilette gebruikt Axe neutrale zwarte flesjes en dat is hier ook het geval, alleen het verschil is dat dit flesje minder doorschijnend is.

Geur

Laat ik maar direct met de deur in huis vallen, want persoonlijk vind ik eerlijk gezegd de Axe Black Eau De Toilette helaas geen lekker geurtje. Want als ik de geur dient te omschrijven dan is het naar mijn mening een kunstmatige geur, en vaak omschrijf ik dit soort geurtjes dan ook als goedkoop ruikend geurtjes.

De geur van de douchegel van Axe Black vind ik overigens wel lekker ruiken, en dat is inderdaad ook duidelijk een subtiele frisse mannengeur. Overigens vond mijn broertje wel de Axe Black Eau De Toilette lekker ruiken, dus dat laat maar weer eens zien hoe persoonlijk een geur kan zijn.

De waarneembaarheid van deze geur vind ik overigens wel goed, en is ongeveer 5 a 6 uur na het aanbrengen nog steeds waarneembaar.

Prijs en verkrijgbaarheid

De Axe Black Eau De Toilette is o.a verkrijgbaar bij de Kruidvat € 9,99, Scheerplein € 10,45 en Drogisterij.net € 9,99.

Conclusie

De geur vind ik het helaas geen lekker geurtje en dat vind ik eerlijk gezegd best jammer, want meestal bevallen Axe geurtjes mij juist wel. Wat betreft de prijs-kwaliteitsverhouding die is eerlijk gezegd wel goed te noemen want € 10 voor een geurtje is uiteraard niet veel geld, maar ik raad wel aan om eerst een tester uit te proberen.

Ik vind het overigens wel positief van Axe dat ze hun strategie met de Axe Black productlijn aangepast hebben, en de huidige reclame is dus ook een heel stuk vrouwvriendelijker geworden dan de voorgaande Axe reclames waren.




Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.