Scheren & Verzorging Meeting Gent 2016

Inleiding

Op 13 maart 2016 was het dan eindelijk zover, in Gent België vond bij Gent's Care de eerste meeting van Scheren & Verzorging plaats. Aangezien ik de beheerder en oprichter van deze Facebook groep ben kon ik natuurlijk niet ontbreken, daarom ben ik speciaal vanuit Kerkrade samen met mijn vriendin helemaal naar Gent gereisd.

Het loonde zich uiteraard niet om slechts een dagje naar Gent te komen, i.v.m. met de lange reistijd van ruim 4 uur enkel reis. Ik besloot daarom om er een weekendje Gent van te maken, natuurlijk samen met mijn lieve vriendin. En zowel ik en mijn vriendin hebben daar geen moment spijt van gehad, Gent is naar mijn mening namelijk echt een schitterende stad, vooral het historische centrum is gewoon adembenemend!
Historische Centrum Gent Avonds

Nee het is zeker geen Parijs of Londen, maar het is echt de moeite waard om Gent minimaal voor twee dagen te bezoeken. Een dag gaat natuurlijk wel, maar dan heb je niet genoeg tijd om bijvoorbeeld Kasteel Gravensteen te bezoeken.
Zwerfafval boete € 120

Hoe dan ook er is in Gent zoveel te zien dat een weekendje Gent helemaal niet duur hoeft te zijn, je kunt er in-principe een hele dag rondlopen zonder een euro uitgeven te hebben. Al raad ik toch aan om minimaal een Belgische biertje te gaan uitproberen, wij deden dit bij het café van het huis van Alijn. Maar ook het restaurant Marco Polo is echt een aanrader, ze serveren daar lekker kwalitatief Italiaans eten.
Belgische Bier

Aansluitend vond op zondag om 12 uur de meeting plaats, waarvan ik persoonlijk vind dat Bruno van Gent’s Care dit echt top geregeld heeft!

Lunchen, handjes geven, ruiken en voelen

Zoals ik al schreef had Bruno de meeting top geregeld, aan echt alles had hij gedacht! Eten, drinken en hij was zelfs zo aardig om mij en mijn vriendin op te pikken vanaf het centraal station! De meeting begon dan ook met een heerlijke lunch, welke bestond uit een lasagne met o.a spinazie en als toetje een stuk maanzaadtaart.
Met zijn alle lekker kletsen over scheerproducten

De sfeer was dan ook direct al super vanaf het begin, iedereen sprak dan ook letterlijk met elkaar. Ik persoonlijk miste dan eerlijk gezegd ook geen moment Facebook, want zo met elkaar in real life ervaringen uitwisselen is vele male leuker! Er waren dan ook veel verschillende scheerproducten meebracht, van simpele aftershaves en scheerzepen tot schitterende handgemaakte scheerkwasten.

Vooral dat laatste toonde wat mij betreft aan dat sommige scheerproducten er in het echt veel beter uitzien dan op een foto, zo'n Badger and Bowl Scheerkwast die Jarno meegenomen had komt op een foto naar mijn mening niet tot zijn recht. In het echt ziet die scheerkwast dus vele malen mooiere uit, daarom vond ik het fijn om zo'n scheerkwast eens in de handen gehad te hebben. Daarnaast werd er ook veel aan verschillende aftershaves en scheerzepen gesnuffeld, en werd er onderling zeer veel informatie uitgewisseld!
Jarno onder het mes

Maar dat was nog niet alles, want er werden ook leden door Bruno met een open scheermes geschoren. Het uitverkoren slachtoffer was in dit geval Jarno Verhelst die zich vrijwillig had aangeboden om onder het mes te gaan, dat was in iedere geval fascinerend om te zien hoe geconcentreerd Bruno bezig was met scheren!

Tot slot

Ik wil tot slot graag Bruno Dobbeleire bedanken voor het mogelijk maken van deze Meet & Greet, vooral ook voor de tijd en moeite die hij in het organiseren van de meeting gestoken heeft. Maar ook juist voor zijn gastvrijheid, want Bruno was echt een zeer goede gastheer! Hij hield zelfs rekening met mijn vriendin welke geen Nederlands kan spreken, al deden de andere leden dat gelukkig ook.

Het was dan ook gewoon echt geweldig hoe harmonieus de meeting verliep, de sfeer was namelijk echt super zoals ik al schreef. Eerlijk gezegd heb ik dan ook met volle teugen genoten van de meeting en ik vond het kei leuk om al deze personen in het echt te ontmoeten, dus zoiets zouden wij eigelijk vaker moeten doen! Dus wie organiseert de volgende meeting? Wellicht deze keer in Nederland?

Share this:

CONVERSATION

2 reacties:

  1. Reacties
    1. Ja dat was het ook! Op naar de tweede meeting dus, alleen het is de vraag wie gaat deze organiseren? Ik zou dat opzicht wel willen doen, ware het niet dat mijn apartment veel te klein is. Oh en dan zwijg ik nog maar over mijn buurman die vast en zeker aan de deur zal staan wanneer het een beetje luidruchtig zou worden, maar Bruno had het echt top georganiseerd.

      Verwijderen

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.