Goedkoop Italiaanse en Duitse Scheerproducten bestellen!

Iedereen die mijn weblog al een tijdje bij houdt zal het vast zijn opgevallen dat ik bijna nooit de hoofdprijs voor een scheerproduct betaal, nou dat hoeven jullie dus ook niet te doen! Je kunt namelijk zowel via Amazon.it en Amazon.de voordelig scheerproducten bestellen, het handelt zich dan om zogenaamde plus-producten.

Wat zijn plus-producten? Nou dat is simpel, het zijn producten welke tegen een zeer scherpe prijs worden aangeboden. Plus-producten zijn dus als ware bedoeld om mee te bestellen bij je reguliere bestelling, dan word het vanaf een waarde van € 20 bij Amazon.de gratis naar je thuis gestuurd. Bij Amazon.it kom je helaas een klein bedrag aan verzendkosten te betalen, ongeveer een euro of 6 a 7,50 totaal.
Besteloverzicht Amazon.de

Als je enkel plus-producten wilt bestellen dan verstuurd Amazon.de vanaf € 29 geheel kosteloos naar Nederland en Belgie, bij Amazon.it ontsnap je helaas niet aan de verzendkosten! Maar naar mijn mening zijn die verzendkosten zeer bescheiden, je betaald uiteindelijk namelijk maar ongeveer € 7 aan verzendkosten.

Hoe voordelig? Nou eigenlijk willen de reguliere (web)winkels niet eens hebben dat jullie dit weten! Het liefst hebben ze dat de consument gewoon zo dom mogelijk blijft, alleen zo kunnen ondernemers woekerprijzen blijven hanteren voor een drogisterijmerk zoals Proraso. Helaas is de online markt aan het veranderen, waardoor de grenzen uiteindelijk dus ook vervagen grenzen!

Besteloverzicht Amazon.it

Zoals duidelijk op de bovenstaande schermafbeelding zichtbaar is word deze gehele bestelling voor slechts € 7 bij mij thuis afgeleverd, ik heb dus o.a Proraso Groen Scheercreme besteld voor slechts € 1,11 per stuk. De gemiddelde online prijs van dit product is in Nederland ongeveer 6 euro, dus tel uit je winst zou ik zeggen! Het enige nadeel is natuurlijk dat Amazon niet zo'n groot assortiment aan klassieke scheerproducten heeft, maar Proraso, Nivea, Floid, Prep en dergelijke vind je er sowieso.

Bij Amazon.de zijn het vooral de scheermerken zoals Wilkinson Sword, Nivea, Florena en Palmolive die je daar zeer goedkoop kunt vinden als Plus-product.


Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.