Nieuw project: Scheren & Verzorging Reviews

De laatste tijd probeer ik meer en meer de community te betrekken bij mijn activiteiten voor o.a deze weblog, dat laatste gebeurd dan voornamelijk via de Facebook groep Scheren & Verzorging. Wat betreft de interactie in de Facebook groep ben ik dan ook zeer tevreden over, maar ik miste eerlijk gezegd wel nog steeds een platform waar leden hun reviews kunnen publiceren. 

Aangezien ik onlangs de domeinnaam Scherenenverzorging.eu geregistreerd heb besloot ik n.a.v. de review van Just Wester om van dit domein een reviewplatform te maken, met als voornaamste doel de lat lagere te leggen om reviews over scheerproducten te schrijven. Sommige leden zouden namelijk wel reviews willen schrijven, maar ze willen dan niet zelf een scheerblog beginnen zoals ik met Goedkoop-Natscheren gedaan heb.

Aan de andere kant wil ik niet dat jan en alleman reviews voor mijn weblog schrijven, want ja als ik eerlijk ben sta ik niet te wachten op kwantiteit reviews. Dus dat was ook een reden voor mij om dit nieuw platform op te zetten, ongeacht of leden er echt gebruik van willen maken of niet. Hoe dan ook iedereen die lid is van Scheren & Verzorging kan auteur worden op de reviewsite, deze site is dan ook echt bedoeld voor de community.

Wel wil ik graag wat advies meegeven aan de leden die graag scheerproducten willen gaan reviewen en dat is met name, ga reviews niet afrafelen aangezien lezers dat uiteindelijk ook merken. Dus steek wat extra moeite in de tekst, de inleiding en natuurlijk de foto's zie ook het voorbeeld van Just Wester hieronder.



Daarnaast is natuurlijk iedereen vrij om op zijn eigen manier te reviewen, van mij part in de vorm van een uitgebreide scheerbeurt van de dag compleet met foto's en gebruikservaring. Goed mocht je het aanspreken om te schrijven voor deze nieuwe website? Contacteer mij dan gewoon even via Facebook en consider it done.

Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.