Rewe Aftershave Balm: Een no-nonsense ASB met een hele fijne geur

Inleiding.


Rewe wat is dat eigenlijk voor merk? Nou Rewe is een supermarkt en net zoals als bijna iedere supermarkt heeft ook Rewe eigen huismerk producten en sommige van deze producten zijn heel goed en de Aftershave Balm is hier een van.


Helaas moet ik wel melden dat Rewe momenteel hun eigen huismerk veranderd heeft naar Today en van Today heb ik nog geen ASB van kunnen vinden en de Rewe aftershave balm die ik een paar maanden geleden in beginner sets verkocht heb was NOS.


Wellicht ook wel interessant om te vermelden is dat deze Rewe Aftershave Balm bij Okotest een Zeer goed scoorde, ps dit product word door Dalli-werke geproduceerde.


Verpakking.

De Rewe Aftershave balsem komt als een van de weinig in zijn prijsklasse in een licht blauw kartonnen doosje en de balsem zit in een glazen flesje wat doorzichtig en dit vind ik persoonlijk een pluspunt omdat het toch luxere uit ziet dan zo'n plastic flesje.





Dit schrijft Rewe zelf over de ASB.


For Men after shave balsem kalmeert en verzorgt de gevoelige mannenhuid na het scheren. Het recept met kokosnootolie, allantoïne en panthenol kalmeert de irritatie en zorgt ervoor dat de huid zacht en soepel aanvoelt. Deze asb trekt snel in de huid en geeft het een aangename frisheid.
Vertaald met Google Translate


Werking en geur.


Ik vind persoonlijk dat deze after shave balsem heel goed werkt en dat zeg ik echt niet vanwege het labeltje van Okotest, want als het niet goed werkte had ik het ook wel gezegd, in het kort omschrijf ik deze asb gewoon als een non-nonsense ASB.


Ik zelf vind dat de asb verzorgend is en lekker fris ruikt en hij kan dus eigenlijk ook dienen om gewoon lekker te ruiken. Wel voel je dat er alcohol in deze asb zit want als je kleine sneetjes hebt dan prikt de asb heel eventjes.


De asb is dus ook duidelijk minder vettig dan bijvoorbeeld Nivea asb voor gevoelige huid, maar daarom is de Rewe aftershave balsem ook maar kort voelbaar en wellicht is deze asb niet geschikt voor mensen met hele gevoelige huid i.v.m. de alcohol die erin zit.


Prijs en conclusie.


Deze asb werd voor € 2,45 verkocht in filialen van Rewe in heel Duitsland, maar helaas zoals ik al in de inleiding vermelde is deze asb niet meer te koop en wellicht vind je in sommige Rewe filialen nog oude voorraad en dan heb je een NOS product.


Ik ben zelf erg blij dat ik van deze asb een flesje heb gehouden en deze asb gebruik ik vooral wanneer ik bij mijn vriendin ben en een van de reden is de frisse geur en de ASB werkt gewoon erg goed.

Ik kan deze asb dan ook zeker aanraden te kopen als je hem nog zou vinden.

Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.