Mong Leya Lotion

Inleiding

Momenteel ben ik op vakantie in Thailand, en gister kocht een klassiek Thais product genaamd Mong Leya Lotion.

Deze lotion bevat o.a. talkpoeder, menthol en kamfer en is bedoeld als verkoeling en verfrissing voor na het douchen.

Verpakking

De reden dat ik dit product kocht is eerlijk gezegd vanwege de verpakking, want de verpakking ziet er echt zeer klassiek uit. De inhoud van het flesje is overigens 80ml.

Mong Leya Lotion

De gebruikte afbeelding op de verpakking is overigens geïnspireerd door een Hollywoodfilm uit de jaren 50, althans volgens de Thaise website Bangkokpost.

Werking en geur

Over de werking kan ik eerlijk gezegd vrij kort over zijn, want het product doet precies wat het belooft en voelt dus ook bijhoorlijk koud aan.

Wel dien je rekening ermee te houden dat deze lotion je huid uitdroogt, en dat komt uiteraard vanwege de talkpoeder. Ook wat betreft de geur kan ik kort zijn, want ik vind het gewoon stinken.

Mocht je last hebben van huiduitslag dan is dit product waarschijnlijk zeer geschikt om te gebruiken tegen huiduitslag.

Prijs en verkrijgbaarheid

De Mong Leya Lotion heb ik bij de Tops Supermarkt in Thailand gekocht voor 27bath, en omgerekend is dat ongeveer € 0,75.

Conclusie

De Mong Leya Lotion is zeker een interessant product, en wat betreft de werking is het ook gewoon een goed product.

Wat betreft de geur wil ik overigens nog een kleine nuancering toevoegen dat dit echt persoonlijk is, en het is meer een sterke talkpoederachtige geur.

Ook de prijs-kwaliteitsverhouding is zeer goed te noemen, en mocht je last hebben van huiduitslag dan is dit product zeker het proberen waard.

Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.