The Bluebeards Revenge Scheercrème

Inleiding

The Bluebeards Revenge is een scheermerk afkomstig uit Groot Brittannië en dit merk richt zich exclusief op echte mannen met een zwaardere baardgroei, want dat maakt dit merk wel erg duidelijk met hun verpakkingen en tevens kun je het lezen op de website.

Volgens Bluebeards Revenge zou dit product ervoor moeten zorgen dat de baardgroei afgeremd word en persoonlijk vind ik dit eerlijk gezegd nogal een opmerkelijke claim. Want naar mijn gevoel is dit vooral pure marketing en daarom betwijfel ik ook of deze claim echt waar is.

Dit product heeft in 2013 overigens een Grooming Award gewonnen van het mannentijdschrift FHM, en in Nederland is dit tijdschrift wellicht het bekendste vanwege de FHM500 vrouwenverkiezing.

Verpakking

De Bluebeards Revenge Scheercrème komt verpakt in een klein blauw doosje met daarin het potje scheercreme van 100ml, op dit doosje staat overigens een herinnering dat echte mannen aan recycling doen.

The Bluebeards Revenge Scheercrème

Het design van deze verpakking vind ik persoonlijk erg gewaagd, want Bluebeards Revenge gebruikt namelijk een piraten doodskop als logo wat eigenlijk symbool staat voor de dood. Maar ik vind wel dat deze verpakking een luxe uitstraling heeft en wat ik vooral mooi gedaan vind is hoe ze het logo op de deksel gedrukt hebben.

Werking en geur

Ik vind de werking van de Bluebeards Revenge Scheercrème persoonlijk erg goed, en deze scheercrème laat zich echt makkelijk opkloppen tot een romig scheerschuim. Daarnaast zorgt deze scheercrème er ook voor dat de krabber erg soepel over de huid glijdt en beschermd het de huid ook erg goed.


De geur vind ik persoonlijk lekker fris ruiken en naar mijn gevoel is het echt een neutrale milde geur met een hint van citrus, en de geur zorgt eerlijk gezegd ook voor een heerlijk ontspannend gevoel tijdens het scheren.

Prijs en verkrijgbaarheid

De Bluebeards Revenge Scheercrème is verkrijgbaar bij Shave and More € 11,95, Manandshaving.nl € 13,95, The Alpha Men € 13,95 en bij Natscherenwinkel € 13,95.

Conclusie

Ik vind persoonlijk dat de Bluebeards Revenge Scheercrème behoort tot een van de beste luxe scheercrèmes die je kunt kopen, maar het is natuurlijk wel een redelijke prijzige scheercrème en daarom beoordeel ik de prijs-kwaliteitsverhouding als gemiddeld.

Of de claim waar is dat deze scheercrème de baardgroei afremt kan ik helaas niet beoordelen, want daarvoor is de testperiode eerlijk gezegd veel tekort voor en daarnaast zie ik ook geen reden waarom ik mijn baardgroei zou willen afremmen.

Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.