Mijn scheersouvenirs uit Frankrijk

Inleiding

Ik ben begin augustus dit jaar een lang weekend naar Nice in het zuid Frankrijk geweest, en ik heb erg genoten van het warme weer en dus ook op het strand gelegen en gezwommen in de zee.

Vorig jaar ben ik al een keer eerder in Frankrijk geweest namelijk in Parijs, echter toen heb ik maar een paar Franse scheerproducten gevonden en in Nice heb ik nog meer Franse scheerproducten weten te vinden.

Ik heb overigens ook een dagtrip gemaakt naar het dwergstaatje Monaco en ik heb daar ook een paar Franse scheerproducten weten te vinden.

Mennen Skin Bracer Aftershave Lotion

In Nice heb ik bijna alle varianten gekocht van de Mennen Aftershave Lotion, waaronder de Franse Skin Bracer variant.

Mennen Skin Bracer Aftershave Lotion

Ik vind het moeilijk om de geur van deze aftershave lotion te omschrijven, maar persoonlijk vind ik deze geur wel prettig ruiken en is het naar mening een redelijk zoete muntachtige geur.

Ik heb voor de Mennen Skin Bracer Aftershave Lotion overigens € 4,14 betaald en deze aftershave heeft net als de andere mennen aftershaves een inhoud van 125ML.

Mennen Grand Large Aftershave Lotion

Ik heb van de Mennen Aftershave Lotion ook de Grand Large variant gekocht, en net als de Skin Bracer heb ik deze variant ook in Nice gekocht.

Mennen Grand Large Aftershave Lotion

Persoonlijk vind ik de geur van de Mennen Grand Large Aftershave Lotion erg fris ruiken, en de geur is ook erg vergelijkbaar met de Williams Aqua Velva Aftershave Lotion.

Ik heb voor de Mennen Grand Large Aftershave Lotion iets meer betaald dan voor de andere Mennen varianten, namelijk € 4,24.

Mennen Green Tonic Aftershave Lotion

De Mennen Green Tonic Aftershave Lotion heb ik niet in Frankrijk gekocht maar in Monaco, en ik ben deze variant ook niet in de Super U Supermarkt tegen gekomen waar ik de andere Mennen varianten gekocht heb.

Mennen Green Tonic Aftershave Lotion

Van de drie Mennen aftershave varianten vind ik de geur van de Mennen Green Tonic Aftershave Lotion het meest exclusief ruiken, het is namelijk een hele frisse zoete citrus geur. Ik heb voor deze variant € 4,16 betaald in de Carrefour Hypermarkt in Monaco ( Naar mijn idee een van de weinige supermarkten in dit dwergstaatje ).

Cadre Noir Aftershave Lotion

De Cadre Noir Aftershave Lotion is een totaal onbekend merk voor mij, en ook achteraf heb ik niks over deze aftershave lotion op internet kunnen vinden. Persoonlijk vermoed ik dat Cadre Noir een huismerk aftershave van de Carrefour is, omdat het namelijk de goedkoopste aftershave lotion is die ze verkopen.

Cadre Noir Aftershave Lotion

De geur van deze aftershave lotion is ook redelijk vergelijk met de Williams Aqua Velva Aftershave Lotion, maar deze aftershave lotion ruikt net wat minder fris en eerlijk gezegd ook goedkoper. Ik heb voor deze aftershave lotion overigens € 1,95 betaald.

Tot slot


Ik ben in Nice ook nog Brut Aftershave Lotion tegengekomen maar daar beviel mij de geur persoonlijk niet zo van, en daarnaast ben ik ook nog de Williams Savane Aftershave Lotion tegen gekomen.

En uiteraard heb ik ook een voorraadje Monsavon Scheerzeep voor mijzelf terug meegenomen, want dit is een van mijn favoriete scheerzepen.

Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.