Pascale Menthol Scheercrème

Inleiding

Ik heb de Pascale Menthol Scheercrème gekocht in de Tsjechische Kaufland tijdens mijn dagtrip naar het kleine Tsjechische stadje Kunta Hora. Pascale is een huismerk van Kaufland wat alleen verkocht word in Oost Europese landen zoals Tsjechië, Kroatië, Polen, Roemenië, Slowakije en Bulgarije.

De Pascale Menthol Scheercrème word geproduceerd in Bulgarije door Aroma, wat op internet vooral bekend staat vanwege de Viking Scheercrèmes.

Verpakking

De Pascale Menthol Scheercrème word verkocht in een simpele plastic tube en er is verder ook niet veel bijzonder aan de verpakking.

Pascale Menthol Scheercrème

Het design van deze verpakking vind ik overigens ook heel simpel en goedkoop uit zien, en goedkoop is deze scheercrème natuurlijk ook.

Werking en geur

Ik vind de werking van deze scheercrème persoonlijk best goed en deze scheercreme laat zich ook makkelijk opkloppen tot een romig scheerschuim genoeg voor drie tot vier scheerpasses. Verder zorgt de scheercrème ervoor dat de krabber soepel over de huid glijdt en tevens word de huid goed beschermd.


De koelende werking van de menthol in deze scheercrème is nauwelijks voelbaar, en ik persoonlijk voel alleen een lichte koeling wanneer ik al alles behalve mijn kin geschoren heb.

De geur van deze scheercrème is het beste te omschrijven als een neutrale frisse geur, welke tijdens het scheren is maar zwakjes waarneembaar is. Ik vind de geur van deze scheercreme overigens wel erg vergelijkbaar met de Wilkinson Sword Scheercrème, maar dan wat minder sterk.

Prijs en verkrijgbaarheid

Ik heb omgerekend € 0,75 betaald voor deze scheercrème in de Kaufland in Tsjechië, wat de prijs in andere landen is weet ik helaas niet. Ik weet wel dat deze scheercrème niet online te koop is, en in Praag Tsjechië ligt de Kaufland te ver weg van het centrum.

Conclusie

De Pascale Menthol Scheercrème bied een erg goede prijs-kwaliteitsverhouding aan, en persoonlijk vind ik de werking van deze scheercrème ook echt goed.

Maar als je opzoek bent naar een echte koude menthol scheercrème, dan kun je deze scheercrème beter links laten liggen want er is weinig voelbaar van de koelende werking van de menthol.


Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.