Barbiere di Figaro Mistero Scheerzeep

Inleiding

Barbiere di Figaro is een webwinkel uit Zwolle die voornamelijk klassieke scheerproducten verkoopt, en deze webwinkel heeft ook hun eigen huismerk welke door Tcheon Fung Sing in Italië geproduceerd word.

In dit artikel review ik de Barbiere di Figaro Mistero Scheerzeep, waarvan ik een sample toegestuurd gekregen heb van Bluepenguin en zonder hem zou deze review dus niet mogelijk zijn geweest.

Verpakking

Helaas heb ik niet de originele verpakking in bezit, en daarom ben ik ook niet in staat om er zelf een foto van de verpakking te maken en daarom gebruik ik de product foto van de webwinkel.

Barbiere di Figaro Mistero Scheerzeep

Zover ik kan oordelen aan hand van de bovenstaande productfoto zit de scheerzeep in een plastic kuipje van 200ml, en rechtsonder staat het logo van Tcheon Fung Sing. Ik persoonlijk vind de verpakking erg simpel uitzien, en luxe straalt deze verpakking ook totaal niet uit ben ik van mening.

Werking en geur

Persoonlijk vind ik de werking van deze scheerzeep erg goed, en de scheerzeep zorgt er ook voor dat de krabber soepel over de huid kan glijden.


Deze scheerzeep laat zich ook vrij makkelijk opkloppen tot een romig scheerschuim, en beschermd de huid tijdens het scheren erg goed.

De geur is het beste te omschrijven als een milde zoete geur, wat mij eerlijk gezegd doet denken aan snoepgoed en ook een beetje aan de zoete douchegels die ik soms voor mijn vriendin koop.

Prijs en verkrijgbaarheid

De Barbiere di Figaro Mistero Scheerzeep is voor € 14,95 verkrijgbaar bij Barbiere di Figaro, en zoals ik in principe al in de inleiding vermelde is dit ook de enige aanbieder van deze scheerzeep.

Conclusie

Ik vind de werking van deze scheerzeep erg goed en ook bevalt mij persoonlijk de geur wel van deze scheerzeep. Wel ben ik van mening dat de verpakking er best iets luxer had mogen uitzien, omdat dit toch echt een luxe scheerzeep is en dan mag de verpakking dat ook uitstralen vind ik.

De prijs-kwaliteitsverhouding van deze scheerzeep vind ik gemiddeld, het is in vergelijking met andere luxe scheerzepen per 100 gram namelijk niet zo duur, al is het prijsverschil met budget scheerzepen best groot.




Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.