Balea Men Energy Q10 Wasgel

Inleiding

Ik gebruik de Balea Men Energy Q10 Wasgel nu al een tijdje, en omdat deze facewash mij best goed bevalt heb ik besloten er een review over te schrijven. 

Deze Energy Q10 Wasgel maakt overigens deel uit van de Balea Men Energy Q10 gezichtsverzorgingslijn, en er is ook een aftershave balsem van verkrijgbaar. Balea Men is overigens een eigen merk van de DM Drogisterij, waar ik al een keer eerder over geschreven heb.

Verpakking

De Balea Men Energy Q10 Wasgel komt in een plastic verpakking met een inhoud van 150ML, de DM drogisterij gebruikt deze verpakking overigens ook voor andere Face Washes.

Balea Men Energy Q10 Wasgel

Ik vind persoonlijk dat de verpakking een moderne uitstraling heeft met de bijhorende niks zeggende termen zoals Hydro-Care-Formule, verder vind ik het persoonlijk erg fijn dat er op de verpakking uitleg staat over de werking, resultaat, en het gebruik.

Werking en geur

Ik gebruik deze wasgel iedere morgen en avonds, en persoonlijk vind ik de werking van deze wasgel echt goed. Naar mijn mening doet deze wasgel precies wat je van een facewash mag verwachten, want na het gebruik van deze wasgel voelt mijn gezicht echt schoon en lekker fris aan.

Ik heb zelfs het gevoel dat deze wasgel een soort energie kick geeft want morgens ben ik meestal vrij moe en nadat ik deze wasgel gebruikt heb is het net alsof ik een energie kick krijg, welke overigens wel van korte duur is.

De geur van deze wasgel ruikt naar mijn mening echt fris en zorgt naar mijn idee ook voor een fris gevoel tijdens het gebruik van deze wasgel.

Prijs en verkrijgbaarheid

De Balea Men Energy Q10 Wasgel is verkrijgbaar voor € 1,95 bij de Duitse DM Drogisterij, het is mij niet bekend of deze wasgel ook in de DM Drogisterijen in andere landen verkocht word.

Conclusie

De Balea Men Energy Q10 Wasgel bied een goede prijs-kwaliteitsverhouding aan, en doet precies wat je van een facewash mag verwachten.

Ik heb overigens wel een beetje het idee dat de energie kick die ik omschreef wellicht een placebo effect is, maar desondanks vind ik dit een van de beste face washes die ik tot nu toe gebruikt heb.



Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.