Mijn scheersouvenirs uit Groot Brittannië

Inleiding

Mijn vriendin was afgelopen maand in Londen, en ze was zo aardig om Britse scheerproducten voor mij mee terug te nemen uit Londen. Ik ben zelf ook al twee keer in Groot Brittannië geweest, en de laatste keer kon ik alleen Ingram Scheercrème mee terugnemen omdat ik met Ryanair vloog.

Ik had overigens ook nog geluk want de Boots drogisterij had 50% korting op gehele assortiment van Dove Scheerproducten, en daardoor heb ik de Dove scheerproducten goedkoper kunnen bemachtigen.

Dove Hydrate Scheercrème

Ik heb heel lang getwijfeld of ik mijn vriendin wel de Dove Scheercrème zou laten mee terugnemen, vooral vanwege de wisselende ervaringen die ik op TSR las.

Dove Hydrate Scheercrème

Ik heb uiteindelijk toch besloten om mijn vriendin de Dove Scheercrème mee terug te laten nemen, want de recentere berichten maakte duidelijk dat het geen kwastloze scheercrème is want daar was namelijk een discussie over gaande. De reguliere prijs voor de Dove Scheercrème is £ 3,49 en de inhoud is 200ml.

Dove Hydrate Aftershave Balsem

Omdat de Boots drogisterij toch 50% korting op de Dove had heb ik mijn vriendin ook een aftershave balsem van Dove mee laten terug nemen. De reguliere prijs voor de Dove Aftershave Balsem is £ 5,79 en de inhoud is 100ml.

Dove Hydrate Aftershave Balsem

Ik heb niet echt reviews over deze aftershave balsem kunnen vinden, maar kon wel wat informatie over deze aftershave balsem vinden op Sharpologist.com. Omdat er tussen de Hydrate en Sensitive variant geen verschil schijnt te zijn, heb ik voor bij de Dove Hydrate Scheercrème passende Dove Hydrate Aftershave Balsem gekozen.

Boots Cool Cologne Scheercrème

De Boots Cool Cologne Scheercrème schijnt zelfs in Groot Brittannië niet makkelijk verkrijgbaar te zijn, omdat niet iedere Boots drogisterij deze scheercreme in het assortiment heeft wat ik zelf ook vorig jaar in hartje Londen heb mogen ondervinden.

Boots Cool Cologne Scheercrème

Ik ben dus erg blij dat ik deze Boots Cool Cologne Scheercrème via mijn vriendin heb kunnen krijgen, en deze scheercrème bevat menthol dus ik ben benieuwd hoe goed de ( koelende ) werking van deze scheercreme is. De Boots Cool Cologne Scheercrème kost £ 1,05 en de inhoud is 125ml.

Ingram Scheercrème

De Ingram Scheercrème is een van mijn favoriete scheercrèmes, en daarom wou ik graag een paar meer tubes Ingram Scheercrème op voorraad hebben.

Ingram Scheercrème

Ik heb recent dit jaar voor de tweede keer een review over deze scheercreme geschreven, en wat mij betreft is dit echt een musthave om te kopen wanneer je in Groot Brittannië bent. De Ingram Scheercrème kost £ 1,75 en de inhoud is 100ml.

Tot slot

Je kunt in Groot Brittannie nog meer klassieke scheerproducten krijgen, waaronder de Boots Scheerstaaf en nog een aantal andere budget scheerproducten. Ze hebben in Londen overigens ook een mooi aanbod aan luxe scheerproducten zoals Taylor Bond of Old StreetTruefitt and HillD. R. Harris etc.

En omdat er een grote Indiase gemeenschap in Engeland is met name in London kun je wellicht ook scheerproducten uit India vinden.

Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.