Mevrouw SoapZ Scheerzeep Bergamot

Inleiding

Mevrouw SoapZ maakt ambachtelijke handgemaakte zeep waaronder ook scheerzeep. In April 2010 is Mevrouw SoapZ begonnen met het maken van zeep als hobby, en uiteindelijk is ze deze zeep ook gaan verkopen.

Verpakking

De Mevrouw SoapZ Scheerzeep komt verpakt in een sjiek papiertje en eerlijk gezegd ziet het er uit alsof het een stuk luxe chocolade is bijvoorbeeld.


Mevrouw SoapZ Scheerzeep Bergamot

Voor de rest is er niet zoveel bijzonders aan de verpakking, maar ik vind wel dat het design van het logo van Mevrouw SoapZ mooi uitziet.

Werking en geur

Ik had eerlijk gezegd hoge verwachtingen van deze scheerzeep, vooral omdat ik geloof dat dit echt een ambachtelijke handgemaakte scheerzeep is en deze term word helaas wel eens misbruikt.

Helaas kan ik de werking van deze scheerzeep niet goed noemen, de werking is wel iets beter dan de Soapworld.eu Scheerzeep maar de werking van deze scheerzeep krijgt nog steeds een onvoldoende van mij.

Want deze scheerzeep laat zich totaal niet opkloppen tot een romig scheerschuim, en uiteindelijk kreeg ik niet meer dan een dun laagje scheerschuim opgeklopt en helaas droogt dat laagje ook snel uit en beschermd het de huid slecht.

De scheerbeurt was voor mij persoonlijk ook erg onprettig, en ik heb daarom de scheerbeurt afgemaakt met de Williams Scheercrème Gevoelige Huid en daarna mijn huid gekalmeerd met de Nivea Men Cool Kick Aftershave Balsem.

Het enige positieve over deze scheerzeep vind ik eerlijk gezegd de exclusieve geur, in het begin vond ik het nogal vreemd ruiken maar nu ik eraan gewend bent vind ik het eerlijk gezegd best een fijne aromatische geur.

Prijs en verkrijgbaarheid

De Scheerzeep van Mevrouw SoapZ is verkrijgbaar via haar eigen webwinkel voor € 7,49, en komt in verschillende uitvoeringen en geuren.

Conclusie

Ik had echt graag een positieve review over deze scheerzeep willen schrijven, maar mijn gebruikservaring is helaas negatief en ik was eerlijk gezegd wel een beetje teleur gesteld.

Persoonlijk denk ik overigens dat een goede scheerzeep maken helemaal niet zo makkelijk is, en ik denk wel dat de scheerzeep van Mevrouw SoapZ potentieel heeft.

Maar het examplaar dat ik getest heb schuimde helaas bijna niet op, en ik heb ook meerdere opklop tests gedaan en dan lukt het mij nog wel om een foto te maken maar het ziet dan ook niet indrukwekkend uit. En scheerschuim moet naar mijn mening toch een beetje romig zijn, want zo'n dun laagje droogt gewoon heel snel uit.

Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.