Scheerproducten uit Turkije - Scheercrèmes - deel 2

Klik op deze link om deel 1 te lezen.

Derby Scheercrèmes

Er zijn in totaal vier verschillende Derby Scheercrèmes en ik zal proberen ze stuk voor stuk te bespreken, en informatie geven over de prijs en verkrijgbaarheid. Derby heeft overigens ook een Engelstalige website, waar alle Derby producten op staan maar helaas zonder beschrijvingen.

Derby Lavendel Scheercrème

De Derby Lavendel Scheercrème is zoals de naam al suggereert een scheercreme met een lavendel geur en zover ik online kan lezen is dit een prima budget scheercreme.

De scheercreme is te koop bij Bestshave voor ongeveer € 1,85 en eBay voor € 4,39 inclusief verzendkosten. In Nederland kun je deze scheercreme online kopen bij Totalshave.nl voor € 2,69.

Derby Normaal Scheercrème
 

De Derby Normaal Scheercrème zal waarschijnlijk wel bedoeld zijn voor de normale huid? Maar ik vermoed zelf dat er verdere niet veel verschil zal zitten tussen deze Derby Scheercrème en de andere Derby scheercrèmes buiten de geur dan.

Deze Scheercrème is alleen verkrijgbaar via eBay voor € 4,39 inclusief verzendkosten.

Derby Citroen Scheercrème

De Derby Citroen Scheercrème zal kwa prijs-kwaliteitsverhouding waarschijnlijk niet veel verschillen van de andere Derby Scheercrèmes, maar deze scheercreme heeft een citroen geur welke volgens de Bestshave reviews en deze YouTube video niet slecht ruikt.

Deze scheercreme is verkrijgbaar bij Bestshave voor ongeveer € 1,85 en via eBay voor € 4,39 inclusief verzendkosten.

Derby Menthol Scheercrème

De Derby Menthol Scheercrème is waarschijnlijk wel de bekendste Derby Scheercrème welke ik persoonlijk regelmatig op internet langs zie komen. Ik weet dan ook dat je niet veel van de menthol zou voelen, althans volgens dit artikel van Mantic59.

De scheercreme zou overigens verder wel goed werken, net als de andere Derby scheercrèmes blijkbaar, maar deze scheercreme zou niet echt een geur hebben volgens Mark.

De scheercreme is verkrijgbaar bij Bestshave voor ongeveer € 1,85 en via eBay voor € 4,39 inclusief verzendkosten.

Tot slot

Dit is het laatste deel dat over Turkse scheercrèmes gaat, en ik heb bewust de andere merken eruit gelaten omdat die erg onbekend zijn of alleen voor export bedoeld zijn. Ik zal op een later moment waarschijnlijk nog schrijven over de Turkse aftershaves en scheerzepen, maar voorlopig komt er geen update.

En dit artikel schrijf ik puur om een overzicht te maken van Turkse scheerproducten, een andere doel dan dat heb ik in pricipe niet met dit artikel. Al zal ik dit artikel wel voor mijzelf offline beschikbaar maken via de Pocket app.


Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.