Axe Gold Temptation Eau De Toilette

Inleiding

Axe heb ik persoonlijk altijd al beschouwd als een van de weinige a-merken die lekkere moderne geurtjes aanbieden voor de fractie van de prijs van premium merken, en ze hebben zo'n groot assortiment uit verschillende geurtjes dat er naar mijn mening voor iedere man wel een geschikt geurtje tussen zit.

De Axe Gold Temptation is een uitbreiding van de succesvolle geur Dark Temptation welke in 2008 door Axe geïntroduceerd werd, en persoonlijk is dit een van mijn favorieten geuren van Axe want het is echt een heerlijke zoete chocoladegeur.

Ik gebruik dit merk overigens al voor meer dan vijftien jaar, want ik ben juist een van de generaties die opgegroeid is met dit merk en het is eerlijk gezegd nog steeds een van mijn favoriete a-merken wat betreft geurtjes.

Verpakking

De Axe Gold Temptation Eau De Toilette komt verpakt in een zwart doosje met daarin een zwart doorzichtig flesje met een inhoud van 50ml, en verder vertoont de verpakking opvallend veel gelijkenissen met de verpakking van de Axe Dark Temptation want het voornaamste verschil is de kleur.

Axe Gold Temptation Eau De Toilette

Het glazen flesje vind ik er persoonlijk erg futuristische uitzien en dat komt vooral vanwege de vormgeving van het flesje, maar wat ik wel jammer vind is de de slordige plaatsing van het productlabel op de achterkant van het flesje.

Want het was naar mijn mening beter geweest om dit label op de onderkant van het flesje te plaatsen omdat het duidelijk is dat Axe gekozen heeft voor een zo'n neutraal mogelijk flesje, en het label is vooral bedoeld zodat de consument weet welke Axe geur erin het flesje zit.

Geur

Persoonlijk vind ik de geur van de Axe Gold Temptation Eau De Toilette echt lekker ruiken en de geur is inderdaad best vergelijkbaar met de Axe Dark Temptation, want beide geuren ruiken echt lekker zoet maar de Gold Temptation ruikt net een tikkeltje meer exotische en eleganter.

Verder kan ik ook duidelijk een warme vanille geur waarnemen en tegelijk kan ik ook frisse ondertonen waarnemen waaronder een subtiele hint van citrus, maar de vanille geur blijft echt de boventoon voeren in deze geur.

De waarneembaarheid van deze Eau De Toilette vind ik persoonlijk redelijk goed te noemen want de geur blijft waarneembaar voor ongeveer 5 a 6 uur, al begint de geur wel na ongeveer 3 a 4 uur langzaam te vervagen.

Prijs en verkrijgbaarheid

De Axe Gold Temptation Eau De Toilette is onder andere verkrijgbaar bij de Kruidvat € 9,99, Drogist.nl € 8,79 en bij Drogisterij.net € 9,96. In Duitsland is deze Eau De Toilette oa verkrijgbaar bij de DM Drogisterij voor € 7,95.

Conclusie

Ik vind persoonlijk dat de Axe Gold Temptation Eau De Toilette een geslaagde uitbreiding is van de Axe Dark Temptation want de geuren zijn redelijk vergelijkbaar met elkaar, maar de Dark Temptation is vooral een pure zoete chocolade geur en de Gold Temptation is meer een milde zoete geur.

Verder vind ik dat deze Eau De Toilette ook een goede prijs-kwaliteitsverhouding aanbied en uiteraard is deze geur ook verkrijgbaar als douchegel en deospray, en in Duitsland is er zelfs een haargel variant verkrijgbaar.

Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.