Facebook Groep: Scheren & Verzorging

Ik heb enkele weken geleden de eerste en enige Nederlandstalig scheergerelateerde Facebook groep opgezet namelijk Scheren & Verzorging, en de reden hier achter is omdat ik persoonlijk gewoon merk dat forums langzaam uit de gratie raken en niet meer van deze tijd zijn.

Scheren & Verzorging

En daarnaast ligt de drempel om lid te worden van een Facebook groep veel lager in vergelijking met een forum, want een apart account heb je niet nodig en met een muisklik ben je lid van een Facebook groep. Deze Facebook groep is overigens ook bedoeld ter vervanging van mijn eigen scheerforum, want ik heb namelijk besloten om het forum op te heffen.

Een andere voordeel in algemene zin is dat je op Facebook in-principe niet anoniem kan zijn, en dat is iets wat ik persoonlijk gewoon heel fijn vind omdat ik graag weet met wie ik discussieer en anonimiteit vind ik gewoon heel onpersoonlijk.

Ik nodig overigens iedereen uit om lid te worden van deze Facebook groep, en ook ondernemers zijn welkom zolang ze niet gaan spammen en je bent natuurlijk ook welkom als nieuweling wat betreft het scheren.

Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.