Crabtree & Evelyn Sienna Eau De Toilette

Inleiding

Omdat de Crabtree & Evelyn een tijdje terug een uitverkoop gehouden heeft heb ik mijzelf getrakteerd op een paar luxe scheerproducten, en een van deze producten welke ik gekocht heb tijdens de uitverkoop is de Crabtree & Evelyn Sienna Eau De Toilette.

Eerlijk gezegd koop ik normaal geen Eau De Toilette, maar het leek mij wel leuk om een exclusief geurtje te hebben dat ik op speciale gelegenheden kan gebruiken i.p.v een aftershave lotion.

Verpakking

De Crabtree & Evelyn Sienna Eau De Toilette komt verpakt in een doosje dat naar mijn mening luxe en Britse elegantie uitstraalt, en hetzelfde geld voor het glazen flesje waar deze Eau De Toilette in komt.

Crabtree & Evelyn Sienna Eau De Toilette

Voor de rest is er niet zo heel veel bijzonder aan de verpakking, maar ik vind de aanwezigheid van de verstuiver persoonlijk wel erg fijn in gebruik.

Geur

De geur van de Crabtree en Evelyn Sienna Eau De Toilette bevalt mij persoonlijk erg goed, en naar mijn idee ruikt het erg exotische en is duidelijk een hint van citrus waarneembaar. En verder vind ik ook dat er een duidelijke houtige warme geur waarneembaar is bij deze Edt, maar persoonlijk herken ik geen enkele hint van leer in deze geur.

Na het aanbrengen van de Edt blijft de geur nog ruim 8 uur waarneembaar, en begint de geur langzaam te vervagen na zo'n 6 a 7 uur.

Prijs en verkrijgbaarheid

De Crabtree & Evelyn Sienna Eau De Toilette is in Nederland verkrijgbaar bij Scheersalon.nl voor € 32,95, overigens is dit product NOS en dat houdt in dat webwinkels alleen nog oude voorraad verkopen.

Crabtree en Evelyn heeft namelijk een aantal productlijnen uit hun assortiment gehaald en een van deze productlijnen is de Sienna lijn helaas, en daarom heb ik deze Eau De Toilette voor de helft van de prijs gekocht namelijk € 16,50.

Conclusie

Persoonlijk ben ik erg tevreden met de Crabtree en Evelyn Sienna Eau De Toilette, en de prijs-kwaliteitsverhouding vind ik ook goed wanneer ik de korting mee reken. Verder ben ik ook erg onder de indruk van de vormgeving van de verpakking.

Wel vind ik het persoonlijk erg jammer dat Crabtree en Evelyn de Sienna lijn niet meer doet verkopen, maar daardoor heb je natuurlijk wel een uniek geurtje die niet veel andere mensen hebben.

Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.