Cien Men X-Bolt Aftershave Lotion

Inleiding

De Cien Men X-Bolt Aftershave Lotion is een van de verschillende aftershaves van het huismerk Cien van de Lidl, en dit is een van de nieuwere varianten want voorheen was deze variant alleen te koop als Eau De Toilette onder de G. Bellini X-Bolt.

De G. Bellini X-Bolt Eau De Toilette staat op internet vooral bekend als een goede Hugo Boss Bottled kloon, en enkele jaren geleden heeft de Britse krant Telegraph hier een artikel over gemaakt. Overigens worden alle Cien Men Aftershaves geproduceerd door Mann & Schröder.

Verpakking

De Cien Men X-Bolt Aftershave Lotion komt in bijna dezelfde verpakking als de Cien Men Aftershave Balsem, maar dan met een vernieuwd modernere design. Overigens heeft Lidl ook het design van de andere aftershave varianten veranderd.

Cien Men X-Bolt Aftershave Lotion

Persoonlijk vind ik dat de verpakking een luxe en moderne uitstraling heeft, al had van mij wel het label op het glazen flesje gerust transparant mogen zijn omdat ik dat gewoon mooier vind.

Werking en geur

Persoonlijk vind ik de werking van deze aftershave lotion best goed, maar bij het aanbrengen prikt deze aftershave wel redelijk. Overigens bevat deze aftershave lotion veel verzorgende ingrediënten zoals Toverhazelaar, Bissabolol, Allantoïne, en Glycerine.

De geur van deze aftershave lotion vind ik persoonlijk heerlijk ruiken, en ruikt inderdaad bijna hetzelfde als Hugo Boss Bottled maar ik vind de X-Bolt net wat zoeter ruiken. De geur is zo'n vier uur waarneembaar, maar zwakt wel af na zo'n twee a drie uur.

Prijs en verkrijgbaarheid

De Cien Men X-Bolt Aftershave Lotion is op het moment van schrijven helaas niet verkrijgbaar bij de Nederlandse Lidl, maar je kunt deze variant wel bij de Duitse Lidl kopen voor € 2,45.

Overigens word de G. Bellini X-Bolt Eau De Toilette wel gewoon verkocht bij de Nederlandse Lidl, namelijk voor € 3,99 op het moment van schrijven.

Conclusie

Als je op zoek bent naar verzorgende aftershave lotion met een moderne geur dan is de Cien Men X-Bolt Aftershave Lotion naar mijn mening een uitstekend keuze, ondanks dat het gewoon een ordinaire kloon van Hugo Boss Bottled is.

Verder vind ik dat deze aftershave lotion een erg goede prijs-kwaliteitsverhouding bied, al is het natuurlijk wel jammer dat deze aftershave nog niet in Nederland verkocht word.




Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.