Isana Men Deo Dusche Silver Douchegel

Inleiding.

Ik kocht deze douchegel ergens begin november in de Duitse Rossmann drogisterij en dit is een van hun duurdere douchegels welke normaal € 0,89 kost. Maar aangezien ik een echte Nederlander ben kocht ik het natuurlijk in de aanbieding voor € 0,69.

Isana Men is overigens een eigen merk van Rossmann en ze hebben een redelijk aanbod aan douchegels, zo kun je ook een menthol douchegel krijgen voor € 0,65 maar in aanbieding kost ie € 0,49 en die aanbiedingen komen geregeld terug.

Verpakking.

De verpakking is eigenlijk redelijk simpel en oogt erg volwassen en is erg praktische en gelukkig probeert Rossmann niet Axe te kopiëren iets wat andere budget merken soms wel lijken te doen.


Werking en geur.

Ik denk dat de geur voor een douchegel voor de meeste veel belangrijker is dan de werking, want net als de meeste andere douchegels en zepen droogt natuurlijk ook deze douchegel de huid uit, maar het maakt je natuurlijk wel goed schoon en je ruikt lekker .

Maar als het je stoort dat huid droog is na het douchen dan kun je na douchen gewoon een bodylotion gebruiken, al kun je door de bodylotion wel totaal niks meer van de geur van de douchegel ruiken.

Ik vind het echt moeilijk om de geur te omschrijven, maar wanneer ik me met deze douchegel was voelt het echt als een ontspan moment wat een beetje vergelijkbaar is met het gebruik van scheerzeep of scheercreme tijdens het scheren.

Ik denk dat de geur het beste omschreven kan worden als een mannelijke frisse geur welke ondanks lage prijs van deze douchegel beslist niet goedkoop ruikt.

Conclusie.

Ik ben persoonlijk toch een beetje verast hoe goed een douchegel kan zijn voor niet eens een euro en dan krijg je ook nog 50ml meer dan bij de grote a-merken.

Ik kocht voorheen ook dus Dove men&care maar nu ik weet dat ik voor bijna helft van het geld een minstens zo'n goede douchegel kan krijgen koop ik geen Dove meer.

Ik ben dus ook heel tevreden met deze douchegel van Isana Men en blijkbaar heeft mijn vader ook mijn nieuwe douchegel op de badkamer ontdekt, want hij gebruikt het blijkbaar ook.

En tot slot fijne tweede kerstdag.

Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.