Palmolive Men Sensitive Scheercrème

Inleiding

Zoals mijn trouwe lezers waarschijnlijk allang weten beschouw ik Palmolive als het scheermerk dat het meeste waar voor je geld bied, althans ik spreek dan wel enkel over scheerzepen en cremes. Want helaas bied Palmolive geen enkele klassieke aftershave aan, maar dat vind ik eerlijk gezegd dan ook niet zo heel erg. Ik ben namelijk allang blij ze nog steeds hun klassieke scheercrèmes in West-Europa aanbieden, in de Verenigde Staten hebben ze deze luxe namelijk allang niet meer!

Het is dan ook maar de vraag hoelang Palmolive deze klassieke scheerproducten blijft aanbieden op de Nederlandse markt, de scheerstaaf is helaas al een tijd uit de winkelschappen verdwenen. Ja natuurlijk online is alles te koop, maar zeg nou eens eerlijk? Wil je dit soort producten echt speciaal online ga kopen? Ik in iedere geval niet! Al ben ik er wel bang voor dat dit straks nog de enige methode is om je scheercrème/zeep te kopen, hetzelfde is al gebeurd met krabbers en de bijhorende mesjes.

Helaas is dus ook deze scheercrème niet in Nederland verkrijgbaar en zelfs in Duitsland vind je hem enkel bij de Kaufland, dus zelfs op Amazon vind je deze scheercrème niet. Ook in Duitsland is het overigens de trend dat klassieke scheerproducten uit de schappen verdwijnen, zo heeft de DM Drogisterij allang de Wilkinson Sword Classic Krabber uit hun assortiment gehaald. Al is het in dit geval maar de vraag: Hoeveel verschilt deze variant voor gevoelige huid nou met de classic?

Conclusie en werking

Geen fratsen dat scheelt, het doet gewoon zijn werk en is inderdaad geschikt voor de gevoelige huid. Kwa werking plaats ik deze variant dan ook net boven de klassieke variant van Palmolive, al maakt het uiteindelijk niet veel verschil naar mijn mening.
Palmolive Men Scheercrème 

Het grootste verschil zit hem gewoon in de geur: waar de klassieke variant meer een klassieke zeepgeur heeft, vind ik dat deze variant meer een medische en neutrale geur heeft. Maar als je echt een gevoelige huid hebt, dan kan het raadzaam zijn om voor de ''Sensitive'' variant te kiezen. Al spreekt dat eigenlijk voor zichzelf, althans dat vind ik dan persoonlijk.


Share this:

CONVERSATION

3 reacties:

  1. Toevallig tegen deze aangelopen in Duitsland bij Real voor maar 0,90. Dus even flink ingeslagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Scheersticks verkopen ze nog steeds bij ons in de carrefour.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Jumbo verkoopt deze nog steeds, de gewone variant, voor €1,54. Het is goed spul.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.