Gillette Wilkinson Sword Mesjes

Inleiding

De Gillette Wilkinson Sword mesjes zijn afkomstig uit India en worden geproduceerd door Gillette, want in India heeft Gillette namelijk het merkrecht voor Wilkinson Sword gekocht.

De Gillette Wilkinson Sword mesjes zijn de goedkoopste mesjes die ik tot nu toe gekocht heb, en dit zijn een van de goedkoopste mesjes verkrijgbaar online en in India kosten 50 stuks van deze mesjes minder dan € 1,50.

Overigens zijn er in India nog meer goedkope mesjes, zoals de Gillette 365 mesjes en de Topaz mesjes onder andere.

Verpakking

De Gillette Wilkinson Sword mesjes worden per 10 mesjes verpakt in een doosje, en iedere mesje is voorzien van een wikkel.

Gillette Wilkinson Sword Mesjes


In bulk komen deze mesjes per vijf doosjes verpakt in een saloon verpakking, wat in India overigens een term is voor Barbier.

Gebruikservaring

Ik heb de Gillette Wilkinson Sword mesjes getest in combinatie met de Wilkinson Sword Classic krabber en de Edwin Jagger DEL8914bl krabber. Met zowel de Edwin Jagger DEL8914bl krabber en de Wilkinson Sword Classic krabber voelde deze mesjes erg smooth aan en tevens scherp aan.

Verder is dit mesje ook redelijk vergevensgezind en de duurzaamheid van dit mesje is ook erg goed, ik krijg namelijk ruim vijf scheerbeurten uit een mesje. Ik heb overigens wel het idee dat dit mesje net iets fijner scheert in combinatie met een Edwin Jagger krabber, maar dat verschil vind ik verwaarloosbaar.

Prijs en verkrijgbaarheid

De Gillette Wilkinson Sword mesjes zijn verkrijgbaar via eBay per 50 stuks voor € 7,00 en per 200 stuks voor € 12,50. De mesjes zijn ook bij andere verkopers verkrijgbaar, maar het goedkoopste is om ze rechtstreeks uit India te bestellen.

Conclusie

De Gillette Wilkinson Sword mesjes vind ik persoonlijk een van de beste budget mesjes. En deze mesjes bieden een ongelofelijk hoge prijs-kwaliteitsverhouding, en het is moeilijk om goedkopere mesjes te vinden dan deze mesjes.

Persoonlijk behoren deze mesjes ook tot mijn favorieten mesjes, en dat is vooral vanwege de gebruikservaring en de extreem lage prijs.








Share this:

CONVERSATION

3 reacties:

  1. Prima mesjes, maar wel erg scherp en naar mijn idee niet erg geschikt voor in een agressief mes of voor de beginnende klassiek scheer enthousiasteling. Enige ervaring is wel aan te raden.

    Mark

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het wel eens met je oordeel ik vind ze namelijk ook redelijk vergevensgezind.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeft u ook een url waar in India ik deze mesjes in bulk kan kopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.