Balea Men Aftershave Sensitive Balsem

Inleiding.


In Duitsland krijg je bij de Duitse DM Drogisterij veel kwaliteit voor weinig geld, vooral als je het huismerk Balea Men koopt.


Ze hebben dus een scheercreme voor maar € 0,65 maar ook goedkope shampoo voor € 0,65 en al die producten zijn in algemene zin erg goed en scoren ook hoog in consumentenbond testen zoals van Okotest.


Maar je vind er dus ook een goedkope aftershave balsem sensitive van Balea Men voor slechts € 2,45 en ik ga proberen hier iets over te schrijven in de zin van een soort van review.

Balea Men producten

Eerste indruk.

De verpakking van de Balea Men Aftershave Sensitive ziet er best mooi en netjes uit, het zit in een simpel plastic flesje, maar de manier waarop de DM hun merk neer zet oogt de verpakking niet goedkoop en daardoor ben je ook geneigd om het snellere te kopen.

De verpakkingen van de aftershave balsems, van onder andere Muller Drogisterij en K-Classic van Kaufland ogen goedkoper, maar de prijs is overal het zelfde, voor € 2,45 vind je in meeste supermarkten en Drogisterijen een Aftershave balsem ( Sensitive ) dus er is geen concurrentie op prijs, in iedere geval.


Het product zelf en de verpakking.

De balsem zelf is iets dikker dan bijvoorbeeld de Aftershave Balsem Sensitive van Nivea Men, en dat merk je vooral met smeren.

Je hebt iets meer tijd nodig om het goed uit te smeren, zodat er geen witte strepen op je gezicht achter blijven, maar het product zelf trekt wel goed in uiteindelijk en werkt dan ook erg goed.


Balea Men Sensitive Aftershave Balsem

De verpakking ziet er wel netjes en mooi uit, maar door de spuitkop krijg je eigenlijk telkens net teveel balsem in je handpalm en dat helpt niet echt bij het uitsmeren van de balsem, dus een glazen flesje zou eigenlijk wel beter zijn om te doseren en ik heb het zelf nu in een Nivea ASB flesje gedaan.

Maar zelfs in glazen Nivea Men flesje ondervind ik soms dat het er maar lastig uit wil komen, maar kwa doseren is het echt een verbetering.

Geur.

Persoonlijk vind ik dit vaak de minst belangrijkste eigenschap, maar toch heb ik er iets over te schrijven, omdat het een hele andere geur is dan Nivea ASB Sensitive welke bijna geurloos is.

De geur is best goed te ruiken en ik zou het schrijven als een iets te frisse geur en in het begin vond ik het niet zo fijn ruiken, maar nu ik het een tijdje gebruik ben ik er wel aan gewend, maar ik blijf het wel een minder fijne geur vinden.

Overigens ik weet niet of het of de geur nou soort Aloë vera geur is of niet? Maar het wonderplantje Aloë vera zit wel in de balsem.

Overigens als je al de Balea Men scheercreme hebt dan weet je precies hoe deze ASB ruikt, want ze hebben dezelfde geur, dus de ASB past wel mooi bij de scheercreme.

Eind oordeel.

Ik geef deze aftershave balsem een 7,5 vanwege de hoge prijs kwaliteit, het product werkt namelijk gewoon goed en de prijs is gewoon heel laag, voor een ASB van bijvoorbeeld Nivea zou je bijvoorbeeld het dubbele kwijt zijn en als je de NL prijs vergelijkt dan betaal je bijna 4x zoveel.

Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.