Isana Men Deospray Fresh

Inleiding.


Ik gebruik normaal Axe deospray's, maar deze wil ik niet gebruiken om op te spuiten wanneer ik naar het werk ga en daarom was ik al tijdje op de uitkijk voor een goedkope deospray van een huismerk welke in algemene zin als goed bekend staat.


Dit had dus het Balea merk van DM kunnen zijn, maar omdat DM geen extra kortingen geeft heb ik afgewacht tot de Rossmann drogisterij hun eigen huismerk deospray van Isana in de aanbieding had. Want dan is Rossmann namelijk goedkoper dan DM en ik vond de spuitbus van de deospray van Balea Men ook minder mooi ogen dan die van Isana en tijdens uitproberen van de Balea Men deosprays was ik ook niet zo overtuigd.


Uiteindelijk heb ik dus de Isana Men deospray Fresh gekocht en de Isana Men deospray Deep Grey omdat deze twee me het meest bevielen.

Vormgeving Balea Men vs Isana Men.




Het bovenstaande is dus puur persoonlijk, de ene persoon zal de vormgeving van spuitbus van Balea Men mooiere vinden en de andere van Isana Men en ik vind die van Isana Men mooiere, maar uiteindelijk gaat het zich om het product zelf.


Werking en geur.


Op de spuitbus van deze deospray staat dat deze deospray 48 uur zou werken en natuurlijk is dat de grootste bullshit, want anders zou ik maar een keer per 48 uur deodorant hoeven te gebruiken.


Wel kan ik melden dat ik na ruim 11 uur nadat ik de deospray gebruikt heb bij het uitdoen van mijn boven kleding direct de deodorant kon ruiken en na even onder mijn oksels ruiken kon ik alleen de geur van de deodorant bekennen en dat is positief te noemen, want dan doet de deodorant tenminste zijn werking en juist daarom gebruiken we met zijn alle massaal deodorant.


Overigens bevat deze deospray het ingrediënt aluminiumzout ( aluminum chlorohydrate ) wat een van de voornaamste ingrediënten is in deodorant en over aluminiumzout word nogal hysterische gedaan, want het zou alzheimer en ook borstkanker kunnen veroorzaken al zegt de KWF dat dit absoluut niet waar en ik heb er zelf een beetje op gezocht en het is inderdaad nooit echt bewezen was de conclusie die ik trok.


Wat ik trouwens ook positief vind is dat deze deospray geen alcohol bevat, iets wat mijn Axe deosprays wel bevatten, maar die bevatten dan weer geen aluminiumzout .


De geur omschrijven is moeilijk, maar ik vind het wel fris ruiken en het kan er echt mee door wel eens waar niet zo'n geur als je bij Axe deosprays hebt, maar aangezien je voor deze deospray normaal maar € 0,79 betaald en vorige week in de aanbieding € 0,59 vind ik het allemaal dik in orde.


Maar als ik bij mijn vriendin ben dan gebruik ik liever een Axe deospray want ik vind Axe deosprays exclusiever ruiken en sommige axe deosprays ruiken erg lekker, maar daarom is Axe ook een stuk duurdere en is het meer een parfum deospray en ik hoef door de weeks echt niet naar Axe Twist of Axe Excite te ruiken.


Conclusie.


Je kunt voor heel weinig geld toch goeie deosprays kopen en Isana Men deospray Fresh is hier een van en deze doet zijn werkt best goed en ik ben dan ook wel tevreden over deze deospray.

Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.