Amando Face Energy Boost

Inleiding

De Amando Face Energy Boost is een gezichtsgel uit dezelfde productlijn als de Amando Shave & Balm in 1, en volgens Amando zou dit product voor een ware energie boost zorgen en een koelend en verfrissend werking.

Je kunt dit product overigens ook als aftershave gebruiken en daarnaast is deze gezichtsgel ook combineerbaar met je eigen eau de toilette, al is het dan wel verstandig als je eerst de gezichtsgel in laat trekken.

Verpakking

De Amando Face Energy Boost word verkocht in een grijs kartonnen doosje, en op de zijkant van dit doosje vind je de gebruiksaanwijzing en een uitleg over de werking van het product.

Amando Face Energy Boost

De gezichtsgel zelf zit overigens in een klein plastic pompflesje van 50ML en je dient het pompje maar kort ingedrukt te houden om genoeg gel eruit te laten komen, want je kunt namelijk de hoeveel doseren.

Werking en geur

De werking van de Amando Face Energy Boost vind ik persoonlijk best goed, en vrijwel direct na het aanbrengen merk je de koelende werking van de menthol in dit product. Verder zorgt deze gezichtsgel ervoor dat de huid goed gehydrateerd is, en daarnaast ondersteunt het ook de huid bij het herstel na het scheren.

Van de energie boost merk ik overigens eerlijk gezegd niet zo heel veel van, maar wel blijft de koelende werking voor meer dan twee uur voelbaar en daardoor blijf je wel wakker. De geur is het beste te omschrijven als een frisse neutrale geur, en persoonlijk ben ik van mening dat de geur vergelijkbaar is met de Amando Shave & Balm in 1.

Prijs en verkrijgbaarheid

De Amando Face Energy Boost heeft een adviesprijs van € 9,95 en is lokaal o.a verkrijgbaar bij Kruidvat, Etos, en Trekpleister, en online kun je deze gezichtsgel o.a kopen bij DrogistPlein € 8,95, Drogist.nl € 9,95, DeOnlineDrogist.nl € 9,95 en bij Bol.com voor € 9,99.

Het loont zich overigens om de aanbiedingen van de grote drogisterijen in de gaten te houden, want met enige regelmaat zijn producten van Amando te koop voor de helft van de prijs.

Conclusie

Tijdens het koude winterweer vind ik de koelende werking van de Amando Face Energy Boost eerlijk gezegd teveel van het goede, maar juist tijdens de warme zomerdagen lijkt mij de koelende werking van deze gezichtsgel erg fijn.

Verder vind ik de prijs-kwaliteitsverhouding goed, en vanwege de geur ben ik eerlijk gezegd ook geïnteresseerd geraakt om toch eens een van de Amando parfums uit te proberen.

Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Reacties zijn te alle tijde van harte welkom, ik doe dan ook mijn best om ze allemaal te beantwoorden.